לוגו ראשי שקוף

מוצרים

אייקון עלה ירוק

מוצרים טבעיים

תשלום בכרטיס אשראי

תשלום מאובטח

חנות טבע משלוחים מהירים

משלוח מהיר

תכונות

מותגים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
אוכל לשיפור חרדה באנר

סובלים מחרדות? מאכלים טבעיים שיגרמו לכם לפחות חרדות

מצב של חרדה הוא מצב שכיח אצל חלק גדול המאוכלוסיה. חרדה מגיעה במגוון רחב של צורות . אצל  חלקם חרדות מגידות בצורה של כאב ראש או צלצולים באוזנים, ואצל אחרים חרדה יכולה להופיע   בצורת כאבים בחזה. הרגשה לא נעימה לכל הדעות.

ישנם מספר דרכים איתן ניתן להתמודד עם התקפי חרדה, חלקם כוללים שיחות עם בעלי מקצוע וחלקם כוללים שימוש בתרופות נוגדות דיכאון. אבל ישנה גם דרך טבעית להקל על החרדות והיא אכילה נכונה של מוצרים שעוזרים עם התקפי החרדה. מאכלים אילו אינם תחליף לטיפולים אחרים אך בהחלט יכולים להקל על התקפי חרדה.  

מאכלים טבעיים שיגרמו לכם לפחות חרדות.

  • פירות וירקות  – פירות וירקות הם הבסיס שממנו צריכים להתחיל כשמדברים על מאכלים להפחתת חרדות. כשמדברים על פירות וירקות צריכים להזכיר את הכרוב למשל, ירק שמכיל ויטמינים שהתפקיד שלהם הוא להרים את מצב הרוח.

    בנוסף, תוכלו לאכול סלרי שמכיל מרכיבים שונים האחראים על הורדת לחץ הדם ותורמים לתחושה הכללית הטובה. גם האבוקדו מינרלים שונים שהתפקיד שלהם הוא להפחית את המתח הנפשי. בכל אופן, זה לא ממש משנה איזה פרי או ירק תצרכו, סביר להניח שעצם השילוב שלהם בתפריט שלכם מסייע להרמת מצב הרוח הכללי.

  • אוכל מלא – אם אתם מחפשים סוגים של מאכלים טבעיים שיגרמו לכם להרגיש טוב יותר מבחינה נפשית, אין ספק שהמאכלים המלאים הם הפתרון המושלם עבורכם. האוכל המלא משחרר סרוטונין בצורה איטית למוח, שהוא למעשה כימיקל שאחראי בין השאר על מצב הרוח שלכם. כשאנחנו אומרים אוכל מלא אנחנו מתכוונים בין השאר לקוסוקוס מלא, אורז מלא ולחם מלא.

  • מוצרים מלאי חלבון  – לחלבון יש תפקיד מכריע בכל הקשור לשיפור רמת האנרגיה הנפשית שלכם. למעשה, תפקידו של החלבון הוא לייצר ולעודד התרבות של כימיקלים במוח האחראים על מצב הרוח שלכם. אז זה הזמן לשלב מאכלים עשירים בחלבון כמו שיבולת שועל דגים, ביצים, בשרים ואגוזים, אנחנו מניחים שתוך זמן קצר תרגישו בהבדלים.

  • מאכלים עשירים בויטמים B ואבץ  – בשנים האחרונות נערכו המון מחקרים בתחום שהוכיחו כי יש קשר ישיר בין ויטמין C ומצב הרוח. אכן, הנתונים מראים כי המשותף לאנשים שסובלים ממתח וחרדה הוא שיש להם מחסור בויטמין B. בתוך כך, אנחנו ממליצים לכם לשלב באופן קבוע בתפריט שלכם מזון עשיר בויטמין B, כמו בשר, עוף ודגים.

    בנוסף, אנחנו ממליצים לכם לשלב בתפריט שלכם מאכלים להפחתת חרדות המכילים כמות גבוהה של אבץ, שאחראי בין השאר על ייצור חומצות שומן מסייעות בייצור סרוטונין, שהוא כימיקל שאחראי על מצב הרוח. מומלץ מאד לצרוך מזון כמו אגוזים וקטניות עשירים באבץ, גם שום יכול לעשות את העבודה.

  • תה ירוק או תה קמומיל – התה הירוק, כמו הקמומיל, מכיל רכיבים שהתפקיד שלהם הוא להזין את מערכת העצבים בגוף. כשהתהליך הזה לוקה בחסר, סביר להניח שתרגישו מצב רוח ירוד במקצת. מומלץ מאד לצרוך תה ירוק, מנטה או לימונית על מנת להאיץ את התהליך הזה.

לסיכום

חרדה היא בהחלט מצב לא נעים, הקיפדו לשמור על תזונה נכונה , שתו הרבה מים, עשו ספורט – פעילה המוכחת שעוזרת להפחתת חרדה  וקבלו את העזרה הנדרשת. ותעברו את התקפי החרדה וחשוב מכך תדעו איך להתמודד איתם בעתיד

להזמנה מהירה