לוגו ראשי שקוף

מוצרים

אייקון עלה ירוק

מוצרים טבעיים

תשלום בכרטיס אשראי

תשלום מאובטח

חנות טבע משלוחים מהירים

משלוח מהיר

תכונות

מותגים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
עייפות בזמן עבודה

מרגישים עייפים? קבלו 7 מאכלים שיחזירו לכם את האנרגיה!

קורא לכם לפעמים שאתם מרגישים שאין לכם אנרגיה? מחפשים דרך להיפטר מהעייפות מצטברת במשך היום ? מצב של עייפות קורא לעיטים קרובות אצל רובנו. שגרת היום יום גורמת לגופנו לאבד אנרגיה וכתוצאה מכך אנו מרגישים עייפות וכובד. לכן הכנו עבורכם 7 מאכלים שיעזרו לכם לצמצם את העייפות ויחזירו לכם את האנרגיה.

7 מאכלים למניעת עייפות

  • תרד – אחד הגורמים המרכזיים לעייפות הוא מחסור בברזל, שהוא למעשה זה שאחראי על הזרמת חמצן לאיברים השונים בגוף. בתרד יש רמה גבוהה מאד של ברזל ואם תצרכו כמות נדיבה ממנו ותשלבו אותו בתפריט היום יומי שלכם, סביר להניח שתוך זמן קצר תוכלו להרגיש שאתם מתגברים על העייפות.
  • זרעי צ׳יה – גורם נוסף לתחושת עייפות מוגברת הוא אכילת יתר ומה שגורם לתחושה הזו היא למעשה פעולת העיכול. בתוך כך, זרעי צ'יה מכילים כמות רבה של סיבים תזונתיים שתפקידם להאט את ספיגת הסוכרים בדם. במצב כזה, סביר להניח שאתם תרגישו שאתם מלאים ופשוט תמנעו מאכילת יתר. כתוצאה מכך, גם תחושת העייפות תפחת.

  • שקדים  – אם אתם רוצים בוסט רציני לרמת האנרגיה שלכם ומחפשים מאכלים לשיפור אנרגיה שבאמת יעשו את העבודה, אין ספק ששקדים הם פתרון מצויין. בנוסף לחלבון שהם מכילים, בשקדים יש גם ויטמין B ונחושת. כל המרכיבים האלה מצטרפים יחדיו מייצרים אנרגיה למשך כל היום, כך שסביר להניח שהעייפות לא תתפוס חלק נכבד מהיום שלכם. כמו כן שקדים טבעיים בריאים מאוד לגוף

  • לימון  – הלימון עשיר מאד בויטמין C ומנקה את מערכת העיכול ואם תרצו גם לחזק את המערכת החיסונית שלכם, אין ספק שהוא הפתרון המושלם עבורכם. בתוך כך, לימון גורם לתחושה של התעוררות ואנרגיה חדשה בגוף, כך שאין ספק שהוא נלחם בעייפות המוגברת שלכם בהצלחה רבה.

  • בננה – בננה היא פצצת אנרגיה צהובה המכילה הרבה סיבים תזונתיים וויטמין B6. בתוך כך, היא תשמור על רמת האנרגיה שלכם בשמיים כל הזמן ותגביר אצלכם את תחושת השובע. האמת היא שביחס למאכלים האחרים שאנחנו מזכירים במאמר הזה, הבננה עושה את תפקידה בשמירה על רמת האנרגיה ביג טיים ולא סתם היא משמשת ספורטאים ומשתלבת בתפריט היומי שלהם.

  • שיבולת שועל –  שיבות שועל נחשב למזון על! שיבולת שועל מכילה רמה גבוהה של פחמימות וחלבונים, שזה בעצם השילוב המנצח לשמירה על רמת האנרגיה שלכם במשך היום. בנוסף, בשיבולת שועל יש כמות נכבדת של סיבים תזונתיים שפשוט נמסים בגוף שלכם לאט לאט ושומרים על רמת אנרגיה גבוהה במשך כל היום.

  • תפוז  – כשמדברים על מאכלים לשיפור אנרגיה, אסור להזניח גם את התפוז. התפוז מכיל כמות נכבדה מאד של של סיבים תזונתיים, אך מעבר לזה הוא גם כולל המון ויטמין C שמתפקד כנוגד חמצון. נוגד החמצון הזה נלחם באופן מתמיד בתהליכים דלקתיים שיש לכם בגוף, שהם מהווים גורם לא מבוטל לתחושת העייפות שלכם.

לסיכום

עייפות היא חלק משגרת היום וישנם דרכים להקל עליה. הקפידו בשילוב המאכלים שהמלצנו לכם, לשתות הרבה מים במשך היום ואם אתם יושבים במשרד גם לקום ולהתהלך מדי פעם. כך תוכלו להקל משמעותית על איבוד אנרגיית הגוף במשך היום. 

להזמנה מהירה