לוגו ראשי שקוף

מוצרים

אייקון עלה ירוק

מוצרים טבעיים

תשלום בכרטיס אשראי

תשלום מאובטח

חנות טבע משלוחים מהירים

משלוח מהיר

תכונות

מותגים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
דייסת שיבולת שועל עם בננות

דייסת שיבולת שועל ( קוואקר ) – טעימה, בריאה ומזינה!

האם שאלתם פעם ילד למה הוא אוהב לאכול דייסת שיבולת שועל? ומה הוא ענה לכם? ללא ספק, הדייסה המנצחת הצליחה לכבוש לבבות ולשונות של ילדים רבים, ולמעשה, גם של מבוגרים. דייסת שיבול שועל ( קוואקר ) היא מזמן חלק בלתי נפרד מאורך חיים בריא של מי שמאמין בשמירה על אורך חיים בריא ושמירה על הגוף ולא סתם! יש יתרונות רבים לצריכה של דייסת שיבולת שועל. ראשית, היא מונעת סוכרת. שנית, היא משביעה. שלישית, היא עשירה בסיבים תזונתיים, יש בה ויטמינים רבים, שומנים יעילים ומינרלים. רביעית, היא שומרת על מראה עור רענן. וכמובן, יש עוד ועוד יתרונות כמו נגישות ומחיר זול. המסקנה הנחרצת היא כי דייסת שיבולת שועל היא מאכל בריא וחיוני. שיבולת שועל ניתן להשיג בחנות טבע אוןליין וכמובן בפוני סופר פוד.

דייסת שיבולת שועל ( קוואקר ) - כבוד למזון העל!

הידעתם? בארצות הברית היחס לדייסת שיבולת שועל הוא יחס של כבוד, שכן הדייסה הפופולרית זכתה להיכלל ברשימת 70 המזונות הבריאים, וזה כשלעצמו הוכחה מופלאה למאכל מיוחד, טעים ומזין. רוצים לרזות? ובכן, חשוב לשלב בתפריט שלכם דייסת שיבולת שועל. אם חשוב לכם "לעשות חשבון" גם לקלוריות, עם כל הכבוד לבריאות, עליכם לצרוך את הדייסה הטעימה במינון, אלא אם כן לא אכפת לכם להעלות כמה קילוגרמים על הגוף. 😊 כך או כך, חשוב לדעת! צריכת שיבולת שועל מגבירה את ההורמון הנלחם בתחושות הרעב, כך שדיאטה מדויקת תכלול דייסת שיבולת שועל כמה פעמים בשבוע. ואם היא נכונה לדיאטה, היא ודאי נכונה ליום יום. אגב את שיבולת השועל ניתן לשלב במאכלים נוספים כגון מוזלי

דייסת שיבולת שועל עם תותים

שיבול שועל תעזור לכם לבנות את הגוף

שיבולת שועל או במילה אחרת – קוואקר – היא תוספת מעולה לתפריט שלכם. בצריכת דייסת שיבולת שועל, אתם משפרים את העור שלכם, מרגישים שבעים כי בכל זאת מדובר בפחמימה עשירה, בעלת ערך גליקמי נמוך, לכן דייסת שיבולת שועל גם מומלצת לצריכה – שלוש שעות לפני פעילות ספורטיבית כמו ריצה. בזכות הערך הגליקמי הנמוך תשרפו שומנים מעל הממוצע. בזכות העיכול האיטי, יקבלו השרירים שלכם את האנרגיה המתאימה. שילוב של שיבולת שועל עם חלבון מומלץ לבניית שרירים, לכן אין ספק שלמרות שיש בו ערך קלורי גבוה, הערך הגליקמי הנמוך תורם רבות לעור ולגוף.  

התמודדות עם בעיות עור ומניעתן

אם יש לכם בעיות עור או שאתם רוצים למנוע בעיות כאלה, כדאי לצרוך דייסת שיבולת שועל כי היא מאזנת את החומציות בעור ומונעת גירויים. עד כדי כך שאחת מן ההצעות המקצועיות, במקרה שהעור שלכם חש עקצוץ, היא להיכנס לאמבטיה ולעטוף את העור בשיבולת שועל. ללא ספק, מובטח עור רך ונעים למגע. בזכות מרכיבים שנמצאים בשיבולת שועל, כמו אבץ, נחושת ותיאמין, ישתפר מראה העור שלכם פלאים. כך גם הלחות.

איזון הסוכר בדם

צריכה של שיבולת שועל תאפשר לכם למנוע סוכרת ולאזן את רמת הסוכר בדם משום ששמירה על רמות אינסולין אצל חולי סוכרת מחייבת צריכה של שיבולת שועל בזכות הערך הגליקמי הנמוך שלה. ומה לגבי הלב? הקוואקר התגלה כתורם לבריאותו. רוצים למנוע גם לחץ דם גבוה? הסידן והאשלגן שנמצאים בשיבולת השועל, מורידים את לחץ הדם. גם במחקר שנערך ב־99 נמצא כי בזכות סיבים שנמצאים בדייסת שיבולת שועל  מקטינים סיכון למחלת לב. רוצים להוריד כולסטרול? הינה סיבה נוספת לאכול קוואקר בלילה או ביום.

לסיכום

שיבולת שועל ( קוואקר ) הוא מזון שכדאי לכם לשלב בשיגרת החיים שלכם. מזון העל הזה יפשר את חייכם ויגרום לכם להרגשה כללית טובה וישמור על בריאותכם.

להזמנה מהירה