לוגו ראשי שקוף

מוצרים

אייקון עלה ירוק

מוצרים טבעיים

תשלום בכרטיס אשראי

תשלום מאובטח

חנות טבע משלוחים מהירים

משלוח מהיר

תכונות

מותגים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שקדים טבעיים בצנצנת

שקדים טבעיים – למה הם בריאים כל כך?

סביר להניח שיצא לכם לפחות פעם אחת לשמוע, "תאכלו שקדים לפחות פעם אחת ביום". אז מה יש בשקדים טבעיים שכל כך חשוב לצרוך אותם לפחות פעם אחת ביום? וכמה הם באמת בריאים? ספוילר – הם בריאים מאוד!

5 יתרונות באכילת שקדים

  1. שומרים על הלב – החומצות שישנם בשקדים הטבעיים עוזרות בשמירה על הלב ותפקודו. יש המלצה של ה FDA לאכול שקדים על מנת לשמור על בריאות הלב ולצמצם משמעותית את הסכנה מפני מחלות לב שונות.
  2. מורידים לחץ דם – שקדים עשירים במגנזיום, בכך השקדים הטבעיים משלימים את כמות המגנזיום החסרה לכם בגוף. מצב שיכול לגרום לירידה בלחץ הדם. נסו לאכול חופן שקדים כמה פעמים בשבוע
  3. יעזרו לכם בדיאטה שקדים טבעיים גורמים לתחושת שובע עקב כמות החלבונים, הסיבים והויטמינים שיש בשקדים. מה שיגרום לכם לאכול פחות פחמימות במשך היום ויעזור לכם להוריד במשקל
  4. נוגדי חמצון – בשקדים יש כולסטרול טבעי שיכולים לעזור בהורדת הכולסטרול הרע. בנוסף השקדים משמשים כנוגדי חמצון בזכות האומגה 3 שיש בהם.
  5. נלחמים בסוכרת – אחת הדרכים להילחם בסוכרת היא צריכה טובה של מגנזיום. הכמות של המגנזיום בשקדים טבעיים תעזור לכם להימנע מסכרת.
חופן שקדים טבעיים בצלוחית
שומרים על תפקוד הלב
עוזרים בשמירה על המשקל
נלחמים בסכרת

כמה שקדים טבעיים מומלץ לאכול ביום ?

כאמור, שקדים הם מוצר סופר בריא ומומלץ לאכול אותו על בסיס יומי. אך בשקדים יש גם שומן ולכן לא כדאי להגזים. הכמות המומלצת ליום היא חופן. אכלו חופן של שקדים טבעיים כל יום ושפרו משמעותית את בריאות הגוף שלכם!

שקדים טבעיים ניתן למצוא בחנות הטבע של פוני סופר פוד.

להזמנה מהירה